.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه شنبه ؛
سه گزینه پیشنهادی استانداری از مجمع نمایندگان مازندران + تکمیلی : گزینه های پیشنهادی به 5 نفر رسید
شمال نیوز : مجمع نمایندگان مازندران در جلسه عصر امروز خود سه گزنه نهایی استانداری مازندران را برای معرفی به وزیر کشور مشخص کردند .
سه گزینه پیشنهادی استانداری از مجمع نمایندگان مازندران  + تکمیلی : گزینه های پیشنهادی به 5 نفر رسید

به گزارش شمال نیوز، در جلسه عصر شنبه مجمع نمایندگان استان ، که در تهران برگزار شد ، پس از ارائه برنامه از سوی دوازده نفر از گزینه های استانداری مازندران ، در نهایت سردار مهدی سعادتی ، دکتر مجتبی زارعی و دکتر هادی ابراهیمی توانستند نظر نمایندگان مجلس را جلب و به عنوان سه گزینه نهایی این مجمع به وزیر کشور معرفی شدند .

 

به نظر می رسد علاوه بر این سه ، گزینه های دیگری نیز از سوی نخبگان ، جریانات سیاسی حامی دولت و کمبته انتصابات وزارت کشور روی میز وزیر کشور قرار دارد تا در نهایت با تصویب هیئت دولت به عنوان اولین استاندار دولت سیزدهم منصوب شود .

 

به نظر می رسد در هر حال ، احتمال انتصاب یکی از سه گزینه مجمع نمایندگان ،بیش از دیگر گزینه ها خواهد بود .

 

تکمیلی / گزینه های معرفی شده پنج نفر هستند

 

یک منبع آگاه در مجمع نمایندگان مازندران که پیش از این خبر معرفی سه گزینه نهایی استانداری مازندران را از سوی این مجمع به خبرنگار شمال نیوز اطلاع داده بود در تماسی دیگر به اصلاح خبر پرداخت .

 

وی گزینه های معرفی شده به وزارت کشور از سوی مجمع نمایندگان را 5 نفر خواند و گفت : علاوه ب سه گزینه مهدی سعادتی ، مجتبی زارعی و هادی ابراهیمی ، دو گزینه دیگر نیز به وزارت کشور معرفی می شوند .

 

این فرد مطلع افزود : عباسعلی نوبخت و علیشیری دو گزینه دیگر مورد توجه و پیشنهادی مجمع نمایندگان مازندران برای تصدی استانداری مازندران هستند که بصورت تجمیعی در لیستی 5 نفره به وزارت کشور معرفی می شوند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 شهريور 1400
استان را دست بچه های که از هر فرصت در صدا و سیما برای مطرح کردن خود استفاده کردند و تشنه پست و مقام هستند ندهید
نا شناس 13 شهريور 1400
یه سوال اساسی…!وظیفه نمایندگان نظارت است یا دخالت!!!؟؟؟یدونه از ساری یدونه هم از بابل کاندید شدن خودشون به خودش رای دادن بشن استاندار!!!
قبول باشه!!!
به نظر اکثریت اهالی نخبگان ، استاندار میبایستی به دور از هرگونه فشار سیاسی و وابستگی جناحی انتخاب بشه و نمایندگان محترم هم به کار خودشون بپردازند چون مردم اونارو انتخاب کردن جهت خدمت در شهر خودشون ،پیامی که کاملا واضح و شفافه و نیاز به تحلیل خاصی نداشته و نداره…کسی که بتونه مستقل کارشو با مشورت جمعی در جهت پیشرفت استان به پیش ببره…انشالله که تدبیر کمک حال دوستان باشه تا اشتباهات ادوار گذشته من بعد تکرار نشه.چون واقعا دیگه فرصت آزمون و خطایی انصافا وجود نداره…والسلام…التماس دعا
پاسخ ها به این نظر
علی 14 شهريور 1400
دوست عزیز.واقعا جان مطلب را اداکردی امیدوارم به این درجه درک وفهم برسیم کارباید دست کاردان باشد
سید رضا رضوی 13 شهريور 1400
وای به حال این نمایندگان با این انتخابشون!!! آبروی برای مجلس که باید در راس امور باشد باقی نگذاشتن.

از بین افراد توانمند و کارآمد و مردمی و فساد ستیز ، سه فرد ..... را معرفی کنید
....
قطعا وزارت کشور به این لابی نمایندگان اعتنایی نخواهد کرد
محمد 14 شهريور 1400
بسیار گزینه های عالی و همسو با دولت.ریشه جریان فکری حاکم بر استان ها باید از اساس تغییر و همسوی دولت باشد
شهروند مازندرانی 14 شهريور 1400
ضمن سلام به عزیز دلم مدیر مسئول شمال نیوز : واقعا برای نمایندگان با تاسف خورد که استاندار را از روی احساسات و وابستگی انتخاب میکنند وای به حال استان که اینها میخواهند استاندار بشوند .
محمد 14 شهريور 1400
یکی از درخواست های نماینده گان برای انتخاب استاندار , هماهنگی با نمایندگان در تعیین مدیران بوده و این سوالو بصورت شفاف از نامزدها پرسیدن . آیا نامزد توانمند و مقتدر زیر بار این درخواست خواهد رفت؟ معیار نمایندگان این بوده که فلانی با ما هماهنگ خواهد بود یا نخواهد بود
اگر چنین اتفاقی در تعیین استاندار بیوفته قطعا ضعیفترین استاندار را شاهد خواهیم بود و بعید بنظر میرسه که تعیین استاندار بر اساس این لیست باشه
سید 14 شهريور 1400
خودتان می دانید و مملکتتان....
مونا 14 شهريور 1400
من اقای نوبخت رو درست نمیشناسم ولی مخالفت صریح ایشون رو در جایگاه معاون جنگلها با دستور ریاست جمهوری برای انتقال اب خزر به سمنان تحسین میکنم . کمتر پیش میاد که یک مدیر چنین شهامتی داشته باشه . مازندران استاندار شجاع لازم داره تا استان حیاط خلوت سیاستهای پایتخت نشه
سعيد 14 شهريور 1400
خوبه كه اختيار انتخاب به اين نمايندگان داده نشده و الا چيزي از مازندران باقي نمي ماند
برنتی 14 شهريور 1400
نمایندگان محترم
با توجه به اینکه استان مازندران یک منطقه گردشگری است بخاطر طلای سبزش لذا استاندار باید فردی قوی در سیاست و علم به منابع طبیعی داشته باشد تا هم صنعت گردشگری ، کشاورزی رونق پیدا کند هم منابع طبیعی که امانت نسل آینده گان است حفظ شود.
نا شناس 14 شهريور 1400
خواهشا کسی رابرای استانداری انتخاب کنید که متخصص در زمینه کشاورزی ومنابع طبیعی وآشنا به بهره برداری از دریا وجنگل باشد وانسان دلسوز پاکدست لطفا نماینده ها بکار نمایندگی بپردازند دلیلی نداره محفلی باهم افراد را مشخص کنند درضمن لطفا برای پست استانداری از افراد جوانتر استفاده شود که توان کارداشته باشد مگر رهبرعزیز نفرمودند رده های میانی از جوانان متخصص متعهد انتخاب شود که بتواند ده سال بعد در رده هاب بالاتر کارکند نماینده های مجلسی که لابیگری وسرد ارسپاه را بخواهن استاندارکنند واقعا دارند خدمت مبکنند؟
نا شناس 14 شهريور 1400
تاریخ نشان داده غریبه ها خیلی بهتر کارکردند بومی ها به همه بدهکارند ولابی گر نماینده هاهم کارهای زمین گذاشته خودشونوپی گیری کنند مثلاسدفینکس
نا شناس 14 شهريور 1400
عجب!!
پیشنهاد می کنم طی یک آزمون جزوه بسته، هر کدام از این عزیزان یک متن یک صفحه ای در خصوص عدم توسعه یافتگی در شان استان منتشر کنند
مونا 14 شهريور 1400
هر پیامی که با نظرتون همخوانی داشته باشه رو فقط تایید میکنین ؟ احسنت به این آزادی بیان
خورشیدیان 14 شهريور 1400
به نظرم بهترین گزینه برای پست استانداری آقای عباسعلی نوبخت می باشد.فرد تحصیلکرده و با تجربه در خصوص منابع طبیعی که می تواند باعث توسعه منابع طبیعی مازندران گردد.
سهیل حسن زاده 16 شهريور 1400
واقعا بعد از یکماه تلاش و بررسی گزینه های شما این ۵ نفر هستند !!
یعنی در مازندران قحط الرجال است؟؟
شما دقیقا بگید یکماه داشتید چی رو بررسی میکردید؟؟
شما دقیقا آمدید رفیق بازی و فامیل بازی و ناکارآمدی را بر
شایسته سالاری و تخصص و تجربه ترجیح دادید.
آخه شماها چطور به این نتیجه رسیدید که اینا میتونن بار سنگین استانداری را آنهم در دولت آیت الله رئیسی بر دوش بکشند؟
اینا که به درد بخشداری هم نمیخورند اینا به دنبال جمع کردن رزومه هستند و میخوان یکی دوسال بچرخن و مردم رو سرکار بزارن و برن دنبال کار خودشون و استان را بدبخت تر کنن .
اکنون زمان آزمون و خطا نیست، باید استانداری انتخاب شود که مسلط کانل بر مسائل استان و باکفایت و دارای سعه صدر و با کوله باری از تجربه باشد
اینا اگر استاندار بشوند مازندران را نابود خواهند کرد.
واقعا خجالت داره
پاسخ ها به این نظر
حمید 17 شهريور 1400
باسلام واقعا جای تعجب وتاسف داره چطور پس از این همه بررسی!! به این چندتا گزینه خانوادگی رسیدن! ابروی واعتبار کارشناس ها رو بردین ! درخصوص مسایل کلان ومهم واستراتزیک استان هم همیطوری کارشناسی وبررسی میکنید؟! وای بحال این مردم مظلوم!
نا شناس 17 شهريور 1400
باسلام کاش لیست کلی افرادی که به قول خودشون کارشناسی کردن رو اعلام میکردن ملت مطلع میشدن. مهندس قربان فیاض مدیرکل فعلی استاندارد مازندان به نظر حقیر گزینه خوبی هستن بدور از تعصبات قومی وخانوادگی وحزبی ..سوابق خوبی هم دارند دسترسی درسطح کشوری هم به مسولین مربوطه دارند تشکر پاینده باشید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.